Czytelnia Kiosk24.pl

SPA trudny inwestycja - dobry image (1/2008)

Hotelarz | 14 luty 2008


Hotelarz

Zamów prenumeratę tego tytułu

* Pokazana okładka tytułu jest aktualną okładką tytułu Hotelarz. Kiosk24.pl nie gwarantuje, że czytany artykuł pochodzi z numeru, którego okładka jest prezentowana.

Hotelowe SPA wbrew pozorom wcale nie jest łatwym biznesem. Można zainwestować krocie w powierzchnie i urządzenia, nie osiągając przez lata zakładanego efektu. Dlatego najważniejsza jest odpowiedz na pytanie: po co w naszym hotelu potrzebne jest SPA? Czy chcemy na nim zarabia więcej niż na sprzedaży miejsc noclegowych, czy ma "tylko" służyć pozyskaniu większej liczby gości.

Wprowadzenie usług SPA do oferty obiektów noclegowych jest ju niemal niezbędnym standardem w hotelach najwyszej klasy oraz w hotelach typu wypoczynkowego. Salony SPA stają się nie tylko ważnym elementem umożliwiającym osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, ale także istotnym argumentem dla budowania pozytywnego wizerunku hotelu. Usługi SPA są istotnym kryterium przy podejmowaniu decyzji o dokonaniu rezerwacji w takim, a nie innym hotelu.

(...)

Igor Martin

Artykuł w całości jako plik PDF do pobrania znajduje się w zakładce Opis w ofercie tytułu Hotelarz

Wróć do czytelni