Branżowe
Hotelarz
okladka

Więcej informacji
Harmonogram publikacji
2016
Język publikacji
polski
Kraj
PL
Typ publikacji
czasopismo
ISSN
0137-7612
Wydawca
Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne PROMEDIA Sp. z o.o.
Częstotliwość
miesięcznik (12 egz. w roku)
Dostępne prenumeraty
prenumerata cyfrowa papierowa      
Sprzedaż egzemplarzowa:
prenumerata cyfrowaNIE prenumerata cyfrowaNIE
prenumerata cyfrowa Numery archiwalne dostępne w wersji cyfrowej.
Prenumerata krajowa
Prenumerata roczna
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych egzemplarzy. Podana cena uwzględnia 10% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 12.00 zł, w prenumeracie tylko 10.83 zł.

Wysyłka w cenie
130.00
144.00 zł
Zawiera 5% VAT
TANIEJ 10%
Rozpocznij od numeru
Prenumerata półroczna
Prenumerata obejmuje 6 kolejnych egzemplarzy. Podana cena uwzględnia 6% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 12.00 zł, w prenumeracie tylko 11.33 zł.

Wysyłka w cenie
68.00
72.00 zł
Zawiera 5% VAT
TANIEJ 6%
Rozpocznij od numeru
Prenumerata kwartalna
Prenumerata obejmuje 3 kolejne egzemplarze.

Wysyłka w cenie
36.00
Zawiera 5% VAT
Rozpocznij od numeru
Hotelarz i Rynek Turystyczny
Prenumerata roczna obejmuje - Hotelarz (12 kolejnych egzemplarzy) i Rynek Turystyczny (12 kolejnych egzemplarzy) - łącznie 24 egzemplarze w roku. Podana cena uwzględnia 31% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 12.00 zł, w prenumeracie tylko 8.29 zł.

Wysyłka w cenie
199.00
288.00 zł
Zawiera 5% VAT
TANIEJ 31%
Rozpocznij od numeru
Prenumerata edukacyjna
Prenumerata edukacyjna roczna
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych egzemplarzy. Podana cena uwzględnia 31% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 12.00 zł, w prenumeracie tylko 8.25 zł.

99.00
144.00 zł
Zawiera 5% VAT
TANIEJ 31%
Rozpocznij od numeru
Opis
Hotelarz to najlepszy i najpopularniejszy miesięcznik dla hotelarzy w Polsce, ukazujący się nieprzerwanie od 1962 roku. Według raportów Związku Kontroli Dystrybucji Prasy od lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży w segmencie prasy hotelarskiej w kraju. To magazyn business-to-business skierowany do branży hotelarskiej, rekomendowany przez Polskie Zrzeszenie Hoteli. Spośród wszystkich tego typu pism na rynku ma największą tradycję. Pismo tworzone jest przez doświadczony zespół dziennikarzy znających polski rynek hotelowy, wśród autorów tekstów jest wielu polskich hotelarzy, uznanych specjalistów w swojej dziedzinie. Z pismem współpracują także eksperci znający potrzeby i problemy branży, a także pracownicy firm zajmujących się dostarczaniem produktów, usług i rozwiązań do sektora hotelarskiego. Hotelarz adresowany jest do osób zarządzających hotelami, motelami, pensjonatami, ośrodkami wypoczynkowymi, domami wczasowymi, sanatoriami oraz centrami kongresowo-konferencyjnymi, trafia także do grupy osób prowadzących placówki stricte gastronomiczne. Sporą grupę czytelników stanowi również kadra kierownicza firm produkujących i dystrybuujących produkty i usługi do obiektów hotelarskich. Magazyn cieszy się popularnością wśród wykładowców, studentów i uczniów hotelarskich szkół wyższych i średnich. Hotelarz aktywnie angażuje się i wspiera działania prośrodowiskowe i podnoszące kompetencje polskich hotelarzy. Jest organizatorem specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza, która od ośmiu lat z sukcesem wypełnia misję podnoszenia wiedzy i kwalifikacji polskiej branży hotelarskiej, a w jej szkoleniach wzięło udział już przeszło 2 tys. osób. Jest współorganizatorem największej międzynarodowej konferencji branży hotelowej w Polsce - Hotel Trends Poland. To również inicjator i organizator najpopularniejszego konkursu branżowego – Hotel z Pomysłem.
strzałka w dół na szarym tle