Polski Jubiler to miesięcznik ukazujący się od 1997 roku. Obecnie jest to najbardziej opiniotwórcze pismo o charakterze business-to-business branży jubilerskiej, zegarmistrzowskiej i złotniczej w Polsce. Czasopismo jest patronem medialnym wszystkich najważniejszych wydarzeń branżowych: targów, konferencji, seminariów i sesji naukowych, a także wystaw i konkursów. Magazyn zwraca uwagę wysmakowaną szatą graficzną. Redakcja stawia na ofertę i misję, którą najlepiej określa formuła business-to-business. Atutem pisma są autorzy, uznane autorytety w swoich specjalnościach. Współpracują z nami m.in. członkowie Krajowej Izby Gospodarczej Jubilersko-Zegarmistrzowskiej, członkowie Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników, Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych, Polskiego Towarzystwa Gemmologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Galwanotechnicznego. Polski Jubiler przeznaczony jest głównie dla osób prowadzących i zarządzających zakładami jubilerskimi, wytwórców oraz handlowców, a także do właścicieli sieci i sklepów jubilerskich, odpowiedzialnych za zakup towarów i usług oferowanych przez branżę.