Branżowe

BRIEF pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży

okladka

Więcej informacji
Język publikacji
polski
Kraj
PL
Typ publikacji

czasopismo

ISSN
1508-5406
Wydawca
ADPRESS Wydawnictwo Reklamowe Sp. z o.o.
Częstotliwość
dwumiesięcznik (6 egz. w roku)
Sprzedaż egzemplarzowa:
prenumerata cyfrowaNIE prenumerata cyfrowaTAK
prenumerata cyfrowa Numery archiwalne dostępne w wersji cyfrowej.

BRIEF pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży

Opis

BRIEF Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży - w każdym numerze oferuje ponad 100 stron najważniejszych informacji, przydatnych case'ów i artykułów warsztatowych na temat marketingu i sprzedaży. Przeczytasz w nim o tym, jak wykorzystywać wszystkie narzędzia marketingowe, aby skutecznie sprzedawać. Jest wprawdzie na rynku kilka magazynów z "marketingiem" w nazwie, ale większość z nich pisze wyłącznie o reklamie utwierdzając Czytelników w błędnym przekonaniu, że marketing równa się reklama. Pism dedykowanych sprzedawcom nie ma w ogóle i dlatego czym prędzej naprawiamy ten błąd i wypełniamy tę bolesną dla firm lukę. W każdym kolejnym numerze "Briefu" dowodzimy, że marketing to dużo więcej niż reklama, a wraz z innymi narzędziami marketingowymi przygotowuje grunt pod skuteczną sprzedaż. Piszemy o dobrych przykładach wykorzystania strategii marketingowej dla skutecznej sprzedaży.
strzałka w dół na szarym tle