Strona główna /
Katalog /
eBooki /
Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
249
Dostępne formaty:
PDF
Rozmiar pliku:
1,9 MB
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersy
Data wydania:
2016
ISBN:
978-83-8088-049-8
ISBN (druk):
978-83-8088-050-4

Biznes

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Autor: Wojciech Jabłoński
Opis
Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych – wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI – Computer Assisted Telephone lnterviewing). Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary głównych zastosowań wywiadu telefonicznego. Przedstawia również wyniki własnych badań metodologicznych, zrealizowanych w kilkunastu firmach z Polski, Norwegii i Islandii stosujących technikę CATI. Książka może zainteresować badaczy – zarówno akademickich, jak i komercyjnych – korzystających z techniki CATI. Przydatna będzie również osobom odpowiedzialnym za aspekty organizacyjno-logistyczne procesu zbierania danych: managerom działów realizacji, kierownikom badawczych call centers czy superwizorom nadzorującym pracę ankieterów telefonicznych. Publikacja – poza walorami czysto naukowymi – zawiera wiele treści o charakterze aplikacyjnym. Autor zamieszcza w niej rekomendacje związane z przygotowaniem i realizowaniem badań sondażowych z zastosowaniem techniki wywiadu telefonicznego.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

20.95
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
PDF