Strona główna /
Katalog /
eBooki /
Reklama
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
173
Dostępne formaty:
EPUB
PDF
Rozmiar pliku:
5,9 MB
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersy
Data wydania:
2018
ISBN:
978-83-8088-757-2
ISBN (druk):
978-83-8088-756-5

Biznes

Reklama

Autor: Winston Fletcher
Opis
  > KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny? * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

19.90
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
EPUB, PDF