Strona główna /
Katalog /
eBooki /
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
253
Dostępne formaty:
PDF
Rozmiar pliku:
5,9 MB
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersy
Data wydania:
2013
ISBN:
978-83-7969-122-7

Biznes

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

Autor: Anna Tarabasz
Opis
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

25.00
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
PDF