Strona główna /
Katalog /
eBooki /
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
272
Dostępne formaty:
PDF
Rozmiar pliku:
7,2 MB
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersy
Data wydania:
2013
ISBN:
978-83-7969-120-3

Biznes

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Autor: Cecylia Żurak-Owczarek
Opis
Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.   Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

20.00
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
PDF