Strona główna /
Katalog /
eBooki /
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Polsce
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
96
Dostępne formaty:
PDF
Rozmiar pliku:
907,1 KB
Wydawnictwo:
CeDeWu
Data wydania:
2008
ISBN:
978-83-7941-032-3
ISBN (druk):
978-83-7556-030-5

Biznes

Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Polsce

Autor: Magdalena Swacha-Lech
Opis
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance, prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakte­rze podmiotowym i przedmiotowym, próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osią­ganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii, wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

4.99
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
PDF