Strona główna /
Katalog /
eBooki /
Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
312
Dostępne formaty:
PDF
Rozmiar pliku:
11,2 MB
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersy
Data wydania:
2013
ISBN:
978-83-7969-327-6
ISBN (druk):
978-83-7525-865-3

Biznes

Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów

Autor: Agnieszka Rochmińska
Opis
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny, można w niej wyróżnić trzy części. W pierwszej części, na podstawie naukowej literatury polskiej i zagranicznej, przedstawiono badania nad centrami handlowymi oraz nad zachowaniami nabywczymi i przestrzennymi. W drugiej części zaprezentowano etapy rozwoju łódzkich centrów handlowych, czynniki ich lokalizacji, dostępność przestrzenną oraz ofertę. Ponadto w tym fragmencie przedstawiono strukturę użytkowania terenów, typy zabudowy, potencjał ludnościowy otoczenia centrów handlowych oraz zagospodarowanie pod względem usługowym terenów przyległych. Na podstawie danych inwentaryzacyjnych dokonano również wyróżnienia typów ofertowych centrów handlowych, przedstawiono obiektywną ocenę ich atrakcyjności oraz typy „pulsujących biegunów” nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej. Część trzecia w dużej mierze została oparta na badaniach ankietowych, dzięki którym opracowano profile nabywcze klientów poszczególnych typów centrów handlowych, a także zidentyfikowano czynniki warunkujące ich zachowania nabywcze i przestrzenne.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

13.90
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
PDF