Strona główna /
Katalog /
Audiobooki /
Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

audiobook

Czas trwania:
104.2 min
Dostępne formaty:
MP3
Rozmiar pliku:
89,0 MB
Wydawnictwo:
The Black Horse
Data wydania:
2015
ISBN:
978-83-65391-11-7

Biznes

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?

Autor: Witold Anusz
Opis
„Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowości naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy człowiek wysyła mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób świadomy zwracać uwagę na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowości. Jeśli zaczniemy obserwować jego zachowanie i otoczenie i zwracać uwagę na te kolejne informacje to otrzymamy mnóstwo danych, które pozwolą nam z dużym prawdopodobieństwem określić, jaki typ osobowości czy mieszankę typów reprezentuje. A to pozwoli nam ustalić schemat postępowanie z danym rozmówcą. Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy2. Jak rozpoznawać typ osobowości? Jak sobie z nimi radzić? wyjaśnia zasady, które pozwalają rozpoznawać różne typy osobowości oraz dostarcz informacji, jak sobie z nimi radzić. Jest kontynuacją wcześniejszego nagrania „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy”, czyli „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać tutaj: www.ask.fm/negocjacjesystemowe Zapraszam do słuchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.   Autor: Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży). Ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi. Zapraszamy do zakupu.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

29.00
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
MP3