Strona główna /
Katalog /
eBooki /
Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
264
Dostępne formaty:
PDF
Rozmiar pliku:
3,1 MB
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersy
Data wydania:
2016
ISBN:
978-83-8088-575-2
ISBN (druk):
978-83-8088-574-5

Biznes

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

Autor: Anna Wronka
Opis
Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana monografia jest ciekawym i kompleksowym studium literaturowo-badawczym, w którym na podstawie pogłębionej analizy światowej literatury przedmiotu oraz wyników badań empirycznych wykazano istotną rolę certyfikatów w kontekście zachodzących dwustronnych procesów przepływu szeroko rozumianej informacji i w ramach budowania relacji w łańcuchach dostaw. Ponadto w książce poddano analizie aktualne dane z zakresu globalnej certyfikacji oraz wyznaczono kierunki jej dalszego rozwoju.   Ze względu na wysokie walory merytoryczne, poznawcze i aplikacyjne publikacja stanowi cenną pozycję, która może zainteresować pracowników naukowych, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką jakości, a w szczególności certyfikacji, na rynku B2B.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

27.45
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
PDF